15 Ocak 2012 Pazar

SHAQİRİ'DEN YEŞİL IŞIK

", hayranlık duyduğum üst düzey bir kulüp. Fatih Terim'in de hırsını, başarısını takdir ediyorum. Bu teklifi değerlendirmek gerekiyor"

lı taraftarların, transferini büyük bir heyecanla bekledikleri , "Bekle beni İstanbul" içerikli mesajlar verdi. Takımı Basel'in önceki akşam İspanya'da Hollanda'nın NEC takımıyla yaptığı hazırlık maçından sonra yerel Basler Zeitung gazetesine konuşan Shaqiri şunları söyledi: "Galatasaray her zaman hayranlık duyduğum, üst düzey bir kulüp. Maçlarını televizyondan izliyorum. Fatih Terim'in hırsını ve başarısını takdir ediyorum. Bu teklifi değerlendirmek gerekiyor."

Fatih Terim'in yeni bir takım oluşturduğunu da sözlerine ekleyen 20 yaşındaki futbolcu, "Ben de o yeni futbolcular arasında yer alabilirim. Daha önce Basel'den Galatasaray'a iki futbolcu gitti; Hakan Yakın ve Adrian Knup. Ben üçüncü olabilirim" dedi. Öte yandan Basel Asbaşkanı Bernard Heusler ise "G.Saray söylendiği gibi bize 10 milyon euro önermedi. O parayı teklif etse anlayışla karşılarız" diyerek söz konusu rakama razı olduklarını dile getirdi.

'MAÇ CD'LERİNİ İZLEYİP MEST OLUYORUZ'
G.Saray Futbol Şube Sorumlusu Abdurrahim Albayrak, Fatih Terim'le beraber Shaqiri'nin yaklaşık 20 adet maç CD'sini sürekli izlediklerini belirterek, "Müthiş bir futbolcu. Deli gibi izliyoruz, izledikçe mest oluyoruz"yorumunu yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.