20 Ocak 2012 Cuma

MELO NOKTAYI KOYDU:)

Noktayı koyduBrezilyalı yıldız Melo, Galatasaray’a, PSG ve Milan’ın tekliflerini geri çevirerek geldiğini hatırlattı, “Kulübümde mutluyum ve kalmak istiyorum. Transfer iddiaları kesinlikle gerçek değil” dedi

02:30 | 19 Ocak 2012
Felipe Melo hakkındaki transfer spekülasyonlarına son noktayı koydu. Medyada çıkan haberler nedeniyle GSTV’ye özel bir röportaj veren sambacı, uzun yıllar sarı-kırmızılı formayı giymek istediğini söyledi.
Juventus’tan, Galatasaray’a kiralık gelmeden önce çok ciddi teklifler aldığını vurgulayan Melo, “PSG ve Milan gibi önemli kulüplerden gelen teklifleri geri çevirerek Galatasaray’ı seçtim. Bu risk kiralık gelmek için alınmaz. Galatasaray’da çok mutluyum ve kalmak istiyorum. Şu an transfer dönemi olduğundan birçok spekülasyon çıkıyor. Benim verdiğim bir demeç veya röportaj yok. Bu söylentiler kesinlikle gerçeği yansıtmıyor. Galatasaray’da kalmak istiyorum, ama bu tabii ki tamamen benim elimde olan bir şey de değil. Hocamın ve yönetimin alacağı bir karar olacak” ifadelerini kullandı.
Sarı-kırmızılı taraftarlara da seslenen tecrübeli futbolcu, “Hepsi içini rahat tutsun. Son günlerde çıkan başka yerlere transfer olacağıma dair haberlere kesinlikle inanmasınlar. Benim aklım tamamen Galatasaray’da. Uzun yıllar Galatasaray’da forma giymek ve başarılara imza atmak istiyorum” dedi.
Felipe Melo, Eskişehirspor’la oynayacakları maçı da değerlendirdi. Türkiye’deki bütün deplasman maçlarının zor geçtiğini kaydeden başarılı futbolcu, “Kaliteli bir takıma karşı oynayacağız. Hatasız oynayarak kazanmak istiyoruz” yorumunu yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.