15 Ocak 2012 Pazar

RONALDİNHO AÇIKLAMASI

Teknik Direktörü , galibiyet sonrası önemli açıklamalarda bulundu.

Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan , Kardemir Karabükspor'a karşı savunmada fazla açık verildiği yönündeki soruları üzerine, ''Bundan önceki maçlardaki oyuncularla bugünkü oyuncular aynı. Rakip pozisyona girmezse biz veririz dediler herhalde. İkisini de yapan aynı oyuncular. Son maçlarda biraz fazlalaştı. Aşırı güvenin verdiği bir şey. Olmasa iyiydi. Bizi sıkıntıya sokabilirdi. Ne kadar önünü kesmeye çalışsanız da oluyor. Yine de sahada doğru bir vardı. Çabuk golü bulan ve sonuca giden bir ekip vardı. Kimse merak etmesin, 3 puan aldığımız ve farklı kazandığımız bir maçın ardından da yapılan hatalar oyuncularla paylaşılacaktır'' diye konuştu.

Terim, 20. haftayı sarı-kırmızılı takımın 46 puanla geçtiğini belirterek, hesaplarının bu haftaya kadar tutup tutmadığı şeklindeki soruya, ''90 üstü puanlarla şampiyon olduğumuz zamanlarda sorulduğunda da aynısını söyledim. Hayatım boyunca hesap yapmadım. Hesap yapmak bana doğru gelmiyor. Zaten 3 puandan başkasını hesap etmek doğru olmaz. Sadece maçlar oynandıktan sonra kazanabilirdik veya kaybedebilirdik diyebiliriz'' yanıtını verdi.

''RONALDİNHO'YU BAŞKAN BANA SORDU''
Fatih Terim, basına yansıyan transfer haberlerine tepki gösterirken, bazı bilgilerin sızdırılmasıyla ilgili de sitemde bulundu. Son dönemde gündeme gelen Brezilyalı Ronaldinho'yu istemediği şeklindeki haberlere değinen Terim, şunları söyledi:

''Transfer haberlerini ben de okuyorum. Hatta paylaştığımız bazı şeyler çarşaf çarşaf yazılıyor. Tek ricam var. Telefonla veya yüz yüze kiminle konuşuyorsanız, sonra beni de arayın ki size doğruları söyleyeyim. Başkan beni aradı, Ronaldinho'yu 5,5 milyon avro garanti para ve artı maç başı, 7-8 milyon avro bonservisle, minimum üç senelik sözleşme kaydıyla isteyip istemediğimi sordu. Yine Keita için benzer şekilde. Ben de, 'Başkanım 24 saat içinde döneceğim' dedim. Sonra okuyorum, Ronaldinho'yu istemediğim şeklinde yazılıyor. Hayretle karşılıyorum. Nasıl çıkar bilmiyorum. Sadece Ali Dürüst ve Abdürrahim Albayrak'a aktardım düşüncelerimi. Ronaldinho dünyanın en iyi oyuncularından biri. Son kulübü Milan olduğuna göre, ben de orada çalıştığıma göre, bir istişarede bulunmam kadar doğal bir şey yok. Kişiliğiyle, karakteriyle ilgili.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.